reklama

Saskár ani siskár nechcú byť prasaťom

Napísal som blog s názvom: Prasce politické by bez novinárskych hyen ďalej nič nerobili, len papkali z chutných štátnych válovov, žili z peňazí daňových poplatníkov nad pomery a kakali na obyčajných ľudí. A preto je dobré, že tie hyeny novinárske stále niečo na tie prasce vytiahnu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Blog som napísal podľa seba a tak ako ja vnímam terajšiu politiku. Ako podvod na obyčajných ľuďoch za posledných dvadsať rokov demokracie - partokracie. Presne ma blog napadol, keď som si pozeral album s mojim starými fotkami a našiel som sa tam, ako sedím na čuňákovi. Fotku prikladám dole.

Obrázok blogu

Myslel som si, že to bude aj celkom zábavné. A poučné. Nechcel som nikoho uraziť. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď mi došlo niekoľko emailov ako reakcia na môj blog: http://blach.blog.sme.sk/c/258592/Prasce-politicke-by-bez-novinarskych-hyen.html

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem anonymov, mi došli aj dva „neanonymne". Jeden z adresy droppa.martin@gmail.com a druhý z adresy: mitrik.karol@gmail.com

Obsah aj to, že boli neanonymné ma zaujalo a začal som zisťovať, kto to môže byť. Keďže sú to maily z gmailu, môžu to byť aj nie skutoční ľudia. Ale nemusia. Neviem. Je to však zvláštne, jeden mi odporúčal, aby som sa vo svojich blogoch nezmieňoval o SIS a druhý s pobúrením a opovrhnutím si vyprosoval aby som jeho a jeho kolegov nazýval hyenami a prasatami a takto suterénne a vulgárne častoval aj politikov.

Tak som sa popýtal známych na tie mená, že kto vlastne mi „písal", lebo pred tým mi tie mená nič nehovorili. Tak mi bolo povedané, že Mitrík je asi šéf SIS a Droppa je asi poslanec za SaS.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nevedel som, že moje blogy čítajú aj ľudia v Sas a SIS.

Netušil som o nich a to, že Droppu som tak pobúril, tak to ma úprimne mrzí. Nikde v mojom pôvodnom blogu som sa o žiadnych menách nezmienil. Mrzí ma, že to niekto zobral osobne. Nechcel som sa droppu dotknúť. Chápem, že ak by Vás niekto nazval prasaťom, tak sa urazíte. Nebol to môj zámer ani cieľ. Ešte raz sa ospravedlňujem pánovi zo Sasky a sisky, ktorí veci zobrali osobne a vztiahli na seba to, že sú prasiatkami.

Prepáčte. Prasiatka sú také milé zvieratká. A aj veľké prasatá sú užitočné. Každý, kto papká bravčové, zúčastnil sa zakáľačky, má rád oškvarky a slaninku, vie, že prasa má veľký úžitok pre ľudstvo. A najväčší úžitok majú ľudia z prasaťa vtedy, ak je sviňa mŕtva. Lebo vtedy máme my ľudia potravu. Kolobeh prírody. Ak nedojeme všetko, zvyšok skonzumujú hyeny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prepáčte prasce, ak som sa Vás dotkol. Máte enormný význam pre ľudstvo. Bez prasiat by sme my obyčajní ľudia zhynuli.

juraj blach

juraj blach

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecky pracovník. Venujemsa hutným materiálom a v dôchodku sa plánujem venovať naplno politike v platforme nezávislých občanov 7statočných. Som jedným zo zakladateľov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu