reklama

Najviac sa tu kradlo za Fica,aj za Mečiara, Dzurindu a Radičovej

Hlboké myšlienky z donútenia zakladateľa slovenskej štátnosti, najväčšieho premiéra vlády SR a v súčasnosti najväčšieho dôchodcu v Trenčianskych Tepliciach ma utvrdili, že staroba je vek nepodobný veku dieťaťa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Šéf HZDS Vladimír Mečiar v rozhovore pre český denník Mladá fronta Dnes priznal, že najväčšia miera korupcie, aká kedy na Slovensku bola, bola za vlády Roberta Fica. "HZDS sa korupcii vyhýbala ako čert svätenej vode, ale zviezli sme sa v jednom balíku s pánom Ficom," zdôraznil (Zdroj TASR)

Spomínam si na moje detstvo. Ako deti sme si veľa krát vymýšľali, rozprávali bludy, chceli sme byť zaujímaví v kolektíve. Sem tam niekto aj ukradol spolužiakovi z tašky desiatu.

Dôchodca Mečiar tvrdí, že: Najviac sa tu kradlo za Fica.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie že by sa za Fica nekradlo. To nik netvrdí. Čiastočne súhlasím s dôchodcom Mečárom. Len Mečiar by mohol dodať ešte aj toto, aby to bolo úplné:

Kradlo sa aj za Mečiara, veď moju vilu v Trenčianskych Tepliciach mám z poctivo zarobených peniažkov." Nám však nosili cash v kufríkoch z privatizácie slovenskí privatizéri

Kradlo sa aj za Dzurindu, veď sídlo ich strany majú z poctivo zarobených peniažkov." Im do firmy s.d.k.u.pre zmenu posielali prachy z off shore firiem zahraniční privatizéri

Kradne sa aj za Sulíka, veď Eurodom kúpil Liberálny dom a Liberálny dom kúpila SaS z poctivo zarobených peniažkov" Im sas do firmy sas posielajú prachy slovenské daňoví poplatníci z príspevku na fungovanie strán.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skoro všetci skoro kradneme. Niektorí viac a niektorí menej. Ja som dneska robil v robote pokus s čistým kyslíkom. Absolútne čistý kyslík máme len v špeciálnych zariadeniach. Tak som sa nadýchol čistého kyslíka, lebo všade naokolo je nečistý kyslík so splodinami z amerických VSŽ.

Verím, že za pár rokov tu nebude toľko smradu, špiny, odpadkov a splodín vo vzduchu, že si budeme musieť kradnúť navzájom kyslík.

Lebo za 25 rokov vlády dokopy Mečiara, Dzurindu, Fica aj Sulíka už nebude asi čo ešte zo štátneho kradnúť. Všetko je rozkradnuté, ešte sa trochu dokradne, aj emisie sa tiež ukradli.

Len ten kyslík čistý nech sa nekradne. Keď sa začne kradnúť vo veľkom čistý kyslík, tak to už bude s nami koniec.
Mám už 63. Možno sa toho ani nedožijem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Názov článku som na základe podnetu z diskusie upravil: meno Sulík bolo nahradené Radičová. Ďakujem za pripomienku.

juraj blach

juraj blach

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecky pracovník. Venujemsa hutným materiálom a v dôchodku sa plánujem venovať naplno politike v platforme nezávislých občanov 7statočných. Som jedným zo zakladateľov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu