reklama

Prečo sa nasrdíme že Blaváci, alebo narazili sme na ferdov mravcov

Mám dni, keď si prebehne spätne blogy na sme. A niekedy tam nájdem naozaj zaujímavé kúsky. Toť včera. Článok o tom, akí sú východniari truhlíci. Nuž hovorím si, že tento blog uvedený v prílohe je ešte nezmyselnejší ako niektoré moje blogy a keďže som východniar od kosti viem, že klin sa klinom vybíja a preto ďalej moje fóóó pááá z Brááátyslavi:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (76)


Faux pas- čítaj fo pá číslo 1: Prídem do vychýrenej reštaurácie v Ba. Obsadené. Narvaté ľuďmi. Pýtam sa čašníka či sa niečo uvoľní a jeho odpoveď je: „Was" ? Nerozumiem. Odchádzam.


Faux pas číslo 2: Prišli sme do nevychýrenej reštaurácie v Bratislave. Prázdne. Dvaja kolegovia si objednali cesnačku, ostatní polievku vynechali. Polievku priniesli, vyzerala ako vývar z bujóna. Bohužiaľ nie len vyzerala, ale aj chutila. Slovami kolegu: „Vyvarená hruda soli so suchým chlebom." Takže polievku kolegovia vrátili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Faux pas číslo 3: Platenie. Nešikovný čašník by viedol partiu hostí k tomu, aby si každý neplatil sám ale všetci na jeden účet. Dostať prepitné od siedmich sa mi vždy vidí viac ako prepitné za jeden účet. Väčšinou Pepíci z Česka si účet dajú rozpočítať. Teraz zisťujem, že to robia aj Blaváci. Východňar s veľkým srdcom, často krát zatiahne účet za všetkých naraz, hoc zarába menej ako Blavák.


Faux pas číslo 4: Články ako kolegov v prílohe a čiastočne samozrejme aj môj len poukazujú na zbytočnosť niektorých činností. Z nudy a od rozkoše človek už niekedy nevie, čo má robiť a píše na net totálne blbosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Faux pas číslo 5: V blave sú všetci úplne dokonalí. Pracujú ako ferdovia mravcovia a ťažko zarobené eurá míňajú vo Viedni alebo inde, len nie na Východe. My truhlíci z východu totiž zažívame nesmierny šok, keď uvidíme Blaváka v Košicoch. Ak sa Blavákovi uráči dôjsť do Košíc, tak je to česť a šok zároveň pre nás - východniarskych truhlíkov. Lebo cesta z BA do KE je vždy dlhšia ako cesta z KE do BA.


Faux pas číslo 6: Jediné čo ma teší je fakt, že väčšina postov v Blave je obsadená východňarskymi truhlíkmi. Je pravda, že teraz tam nemáme hlavu štátu ani premiéra, ale ten čas opäť príde. Nie nadarmo aj bývalý prezident v prezidentskej kuchynke si varil sám polievočku. Niekedy len prihrieval. Vedel, že návšteva mnohých bratislavských reštaurácií a stretnutia s blavákmi nie je nič fajnového pre nás z východu. Buď sú totiž predražené alebo oni stoja za veľké kulové. Viac krát sa mi však stalo, že to bola kombinácia predraženého veľkého kulového. Ale image neskutočnýýýýýýýýý... Dokiaľ však kolega v prílohe nenapísal blog o truhlíkoch východňaroch, nenapadlo mňa o tom písať. Až dodnes.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Faux pas číslo 7: Ďakujem za Váš čas a ospravedlňujem sa ak ma považujete za truhlíka. Už 40 rokov robím ako ferdo mravec a stále nie a nie dobehnúť životný štandart a úroveň Blaváka.

juraj blach

juraj blach

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecky pracovník. Venujemsa hutným materiálom a v dôchodku sa plánujem venovať naplno politike v platforme nezávislých občanov 7statočných. Som jedným zo zakladateľov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu